Siirrymme Hopotiin

Otamme Hopotin käyttöön 17.1.2022 ja sen myötä tuntien varaaminen ja peruminen muuttuu ja esimerkiksi maksujen seuraaminen on asiakkaille koko ajan näkyvillä! Hopotista näkee myös kenellä hevosella menee tunnilla joten tallille tullessa voi suoraan mennä varustamaan hevosen!
Eli mene nettiin sivulle hopoti.com ja rekisteröidy sisään!

Jos olet epävarma mille tunnille sinun kannattaa ilmoittautua, ota suoraan yhteyttä 040-1424167 tai peikkometsanratsastuskoulu@gmail.com

TOIMI NÄIN:

1. Rekisteröidy Hopotiin–> www.hopoti.com
Hopoti-tili tulee tehdä ratsastajan nimellä, ei maksajan!
Myös kaikille alaikäisille pitää luoda oma henkilökohtainen Hopoti-tili.
Paikka tulee osallistujan nimellä.

2. Lisää Peikkometsän Ratsastuskoulu suosikkitalliksesi
Suosikkitallin lisääminen onnistuu tallin omalta Hopoti-sivulta klikkaamalla tallin nimen vieressä olevaa sydäntä. Kun talli on lisätty suosikiksi, näyt tallin asiakaslistassa ja lisäksi löydät myös itse tallin sivuille helpommin ja nopeammin.

3. Varaa haluamasi tunti
Varaus-osiossa on kalenteri tunneista. Etsi sieltä haluamasi tunti ja valitse Varaa.

4. Maksa varaamasi tunnit

KAUSIMAKSU
Maksamalla kausimaksun varmistat paikkasi kyseisellä tunnilla koko kauden ajan. Ensimmäinen kausi on 17.1- 5.6.2022 yhteensä 20 viikkoa. Kausimaksun voi maksaa 1–5 erässä. Esimerkiksi jos kouluvalmennuksen kausihinta on 600 € niin viidessä erässä se on 120 € / erä.
Suosittelemme vakiotuntilaisia varaamaan itselleen kausipaikan!
Valmennustuntilaiset varaa paikan molempien päivien tunneille erikseen.
Jos joudut perumaan tunnin, siitä tulee Hopotiin saldo, jolla voit varata korvaustunnin. Korvaustunnit suoritetaan kauden aikana. Pidempiaikaisissa sairastumisissa luonnollisesti katsomme tilanteen erikseen.
Kaudet ja perheenjäsenet
Jos haluat ostaa kauden perhealennuksella niin laita sähköpostilla ratsastajan tiedot, tunti ja monessako erässä haluat maksaa laskun: peikkometsanratsastuskoulu@gmail.com, muodostamme sinulle laskun tilillesi erikseen.
Huomio!

TALLIKORTTI
Varauksen yhteydessä voit ostaa joko 4 tai 10 kerran tallikortteja. Näillä voit varata kyseisen määrän tunteja eteenpäin ostopäivästä alkaen. Tallikortilla maksaessa emme voi taata, että paikkasi tunnilla säilyy. Ainoastaan kausimaksu takaa vakiopaikan tunnilla.
Huomio! 4 kerran tallikortti on voimassa 4 viikkoa ja 10 kerran tallikortti on voimassa 11 viikkoa. Tuntikortti kannattaa ostaa edellisen päätyttyä niin saat kerrat käytettyä voimassaolon aikana.

IRTOTUNTI
Voit myös maksaa tunnin yksittäisinä irtotunteina. Saat varattua tunnin vain. mikäli tunnille ei ole tulossa vakiopaikkalaisia täyttä määrää. Tätä vaihtoehtoa suosittelemme ainoastaan mikäli käyt ratsastamassa satunnaisesti.

TUNTIEN PERUMISET

Peruutuskäytäntöjen puitteissa voit perua tuntisi omasta Hopoti-kalenterista ja saat korvaavan tuntisaldon omalle tilillesi. Voit käyttää korvatut tuntisaldot uusien tuntien varaamiseen.

Viime hetken varaukset ja perumiset

Hopotin kautta voit varata päivän tunteja arkisin aina klo 14 saakka ja lauantaisin klo 11 saakka. Jos löydät itsellesi sopivan tunnin samalle päivälle tämän ajan jälkeen, laita viesti Peikkometsän ratsastajat whatsup ryhmään tai sähköposti peikkometsanratsastuskoulu@gmail.com

Hopotin kautta tunnin voi perua pääosin 12h ennen tunnin alkua.
Viime hetken peruutukset pyydämme ilmoittamaan tekstiviestillä 040-1424167.

TUNTIEN KORVAUS
Voit korvata tunteja samanarvoisella tai edullisemmalla tunnilla. Lisäksi järjestämme kuukaudessa yhden ylimääräisen korvaustunnin, jolle mahtuvat ne, jotka eivät ole mahtuneet vakiotunneille.